Träningsvärk

DELUXE

Haha men det är helt underbart! Träningsvärk i hela kroppen.. Men bara att bita ihopa idag tränar vi igen..
Idag komemr det nog vara tufft eller kanske e värst imrorgon.. Men någon har sagt till mig att man kan träna bort träningsvärken=) Frågan e om det verklgien e så??

Annars hände inte mycket mer igår. 1 timme på gymmet efter jobb sen hem och skulle rida men blev inte mycket av det. Ett varmt skönt bad sen rakt o säng..
NU sitter man på jobb igen.. Vad underbart dagarna bara försvinner=)

Fick ett mail igår från chefen att eftersom den 6/6 är en röd dag men att den infaller en  lördag i år så skulle vi få en annan dag ist. Det blev den 22/5 vilket gör att  jag e LÅNGLEDIG IGEN! Whiiiii
 På torsdag fyller min mor av och det ska firas med dunder och brak=) Så kan vara skönt att vara ledig på fredag..
Skulle kunna tänka mig en utflyt på helgen men såååå svårt.. Vill ju men hur ska det lösas???

Kommentarer
Postat av: Andreas " Kryckan" Hansson

Drack en del vin med trevliga vänner :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback