Snart e denna veckan slut:)

Inne på sista hel dagen nu.. Imorgon slutar jag 12:)

Igår gick jag och tränade efter jobb.. J var inte där och kunde inte få nytt tejp. Men pratade med honom och bestämde att jag ska komma ner imorgon.
Ska till frisören vid 12.30 sen kör jag och tränar och får tejp.
Efter det blir det ridning för hela slanten. Skulle visst komma en söt 4-åring som behövde en extra mamma:) Får se om den är så snäll som det sägs:S
Kan bli lite snabba pengar inte fel=)

Sen på torsdag fyller min älskade mamma år. Måste även hinna fixa lite till henne efter frisören imorgon.. Hmm får se vad som kan hittas på..
Sen kommer vi göra en utflykt på torsdagen. Håll tumamrna för fint väder..

Sen blir det träning igen på fredag har du får rin 3 gånger denna veckan och e ju det som e målet..
Måste väga mig imorgon oxå så jag vet om det försvinenr några kilo nu när jag brukar allvar=)

Dax att jobba lite igen tror jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback