Ny vecka Nya tag....

Då var det måndag igen. Haft en jätte bra helg men känner mig helt färdig i kroppen.. Är alltid såhär när jag börjar träna så känns det som att en förkylning e på gång. Får träna lite lugnare idag kanske..
I fredags blev de en liten tur med min preinsessa hade ett svullet framben så fick ta det lite lugnt.
Lördagen började jag 9.00 med ett passi ridhuset. Inte så hårt men lagom. Var bra för båda fick känna av lite hur det kändes i ryggen och hon var stel så var ett lagom pass.
På kvällen var jag och ulli på Möllan och käka och drack äl och en drink. MUms..
Sen gick vi hem till henne och kolla lite på tv:) Var redan då trött och hänig.
Vaknade av mig själv vid halv 9 igår.. Gick upp fixade lite och körde till mamma och pappa. Tog en promenad med hundarna sen åkte vi iväg till Blentarp till Tobbe och Chrille. Vilket ställe. Där skulel man bott. Underbart. Massa nya fölisar och detta är det sötaste som finns.. Ska lägga upp bilder ikväll..

Sen hem och rida, middag och ett långt bad. Sen rakt i säng.. Eller nästan iaf.. Lite msn prat med dig....;)

Sovit oroligt inatt igen.. Hoppas det vänder snart...

PÅ onsdag ska jag klippa mig hmm har inte bestämt mig hur än. Frågan är hur stor förändring jag vågar göra? Ska jag har kvar mitt långa hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback