Måndag

Då var denna helg över..
Började med att gå till frisören i onsdags.. Underbart. Blev hel nöjd,, NU måste jag kunna fälla en heting;)
Efter det var jag och blev tejpad vilket var ganska skönt.. Stöd i ryggen igen.
Sen skulle jag testa den nya hästen, vilket jag inte skulel gjort. Mamma hann kasta upp mig sen hamnade jag bredvid igen.. Blä.. Fast man tycker man itn slår sig så gör man det. Fortfarande öm, och stel i nacke och rygg och även fått en vridning i knäet känsn det som.. Ska be de kolla på det när jag tränar idag.
Torsdagen firades min älskade mamma. Frukost i solen. Massage sen shopping i massor.. Sen blev det lunch och lite shopping till. Tog en fika på ribban sen begav i oss hemåt. Blev jätte god middag hos morbro på kvällen.. Mys.
Fredagen började jag med att träna 8.15 visst e jag duktig;) ?
Sen ridning gick äver förväntan och mitt självförtroende höjdes för att snabbt dala igen på söndagen..
Lördag tog jag e långtur i skogen på morogn kvisten.. Tyst lugnt och ensam. Underbart. Fick tänkt mycket fram och tillbaka och tror egentligen jag bestämt mig.
 Grill på kvällen.
Igår tävlade min syster Honvar så duktig:) Så stolt!!! Sen skulle jag träna och det var där mitt självförtroende dala helt..
Men men så går det...:(

Min andning suger just nu massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback