Måndag igen

Har haft en bra helg. Som avslutades med mys med Ulli. Galet vad mycket onyttigt vi fick i oss på några få timmar.=)
Hade en del disskutioner om hur vissa människor i detta fallet kilalr kanha sån makt över en. En vink så står man fär igen.. Helt sinnes..=) Vet inte om kom fram till något egentligen. Men var så skönt att träffas. Har varit så dålig på det ett tag.. Sorry gumman. Ändring på det=)

Annars har helgen bestått av ridning och mys ute. Underbart väder.
Igår var jag och tränade för Jari. Bara älskar den människan. Hans kommentarer och hela hans sätt=)
Gick helt ok Önskar så att jag kan får henne att gå på sommartävlingarna hade varit en sån vinst.
Men iaf blev med sur över att jag inte orkar. Fy vad jag känner mig dålig.

Sitter på jobb nu och könner hur seg denna dagen kommer att bli...

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Hur har du det?? Grilla är det bästa med sommaren :)

Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Med mig Emma är det bara fint.. Klart Öl & Vin tillhör en Grill fest :)

2009-05-04 @ 10:28:58
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback