Helgen!

Jaha då sitter man på jobb igen. Helgen gick snabbt och har varit bra!
Fredagen blrv det en tur i skogen sen inte mycket merrän så.. Soffan och sen somnade jag nog innan 22=)
Vakande 7 i lördags såg lite på en film, 8.15 satt jag i sadeln och ett tufft träningspass väntade=) haha sen bar det av till Nova med kusin Patrik för shopping. Behövde något till kvällen.. Gick sådär ingen vidare flyt.. Men hittade ett par shorts till sist och blev även ett par vårskor=) Gick dåligt med inköp av kamera får nog försöka nästa helgen igen=)
På kvällen var det 80 tals party=) Whiiii PARTY! Gick ut hårt och gick hela vägen men mådde sådär igår=)
Kvällen var kanon kul. Träfffa många som det var ett tag sedan man såg.. och några finns det kvar saker med=)
Slutet av kvällen gick jag med skorna i handen vilket inte vakterna tyckte var en kanon idé. Två gånger bad de mig ta på de.. hmm jajaja jag ska..
Vaknade med en dunkande huvudvärk i söndags så jag och Ulli flyttade ut i solen och låg i varsen stol hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen med=) haha sen mådde man bättre=)
Kvällen blev det grill nice.

dax för ltie jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback