Fredag

och åter på benen..
Tror jag har börjat hämta mig igen.. Sakta men det går framåt..
Gick bra med Tuna igår. Sänkte mina krav och var nöjd när jag var klar. Mitt tryck när jag andras var extremt igår men har lättat lite nu och tror det går åt rätt håll. Är nog stress och ångest..
Nu e det fredag och helgen ska bli så bra. Ilväll ska jag sova och vila mig fortfarnde slut efetr tisdags natten.
Sen irmogon ska jag rida på morgonen sem shoppa. Behöver hjälp vad jag ska köpa för vårskor.. Någon???

Sen på kvällen blir det 80-tals party=) Ska faktiskt bli kul, har haft kul alla andra gånger så kommer säkert bli kanon denna med. Jag och min Ulli ska dominera;)

Idag har min sadel kommit gjorde ett impuls köp i onsdag och köpte en sadel så idag att den kommit så får hämta den efter jobb.
Igår fick jag även bokat tid hos frisör.. Äntligen. Frågan e om jag ska klippa av mig lite hår eller hur..Alla förslag e välkomna. Har 1½ vecka på mig att ta beslut=)
Hade ett mysigt samtal på msn igår.. det uppskattas;)

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Man blir rädd för att släppa ut barnen ju..



Klipp inte.. Gör en ny frisyr bara i såna fall..

Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

he he tackar:) Du är med fin Emma :)

2009-05-08 @ 14:36:50
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback