Fredag!

Fredag igen veckorna bara flyger  iväg..  Både skönt och lite skrämmande..
Igår var det träning efter jobb var duktigt trött sedan dagen innan men med lite hjälp på traven så kom jag igång. Gick helt ok, pratade om vad jag tyckte om programet och jag berättade om övningen som gjorde extremt ont i ryggen.. KOm fram till att det var nog för jag inte använde rätt muskler än och vi ändrade ltie på den så länge.. Kommer att komma ut med sån trimmad kropp ska bli så nice att få bort extra kilona som satt sig lite här och där.. Och framförallt så e det roligt att gå dit.. Jo ni läste rätt tycker just nu att det är kul. De som jobbar där e kul inte bara snygga ut även väldigt roliga vilket gör det hela mycket lättare..
Tänkte höra om det hade gått att boka en massage med tror det skulle behövas.. Idrottsmassage vet itne riktigt skillnaden men ska tydligen vara skillnad:) Får väl se om det går att fixa nästa vecka.
Ringde även vårdcentralen för att få skickat papprena från när jag var och röntgade ryggen. De ville ha det för att läsa ut vad som var fel.. Har bara hört att en kota en lite ihopa tryckt om det sen e så farligt som det låter vet jag inte..

Idag blir det en lugn kväll sen imrogon ska jag och ulli ut och äta och dricka lite vin och förhoppningsvis mysa i solen lite..

Dax att jobba lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback