Det regnar...

... regn är sådär men bara det slutar tills jag ska gå hem=)
Behövs väl lite regn med=) Sen skulle helgen bli bra och det gillas starkt=)
På lördag blir det faktiskt lite fest undrar hur det skall gå.. Det vi ska på brukar vara galet och nu har jag inte festat på länge så kommer nog vara ganska lite och ynklig på söndag haha men det e det värt.
På lördag dag ska jag och patrik ta vår shopping runda. Har ganska kul låter nog som ett gift par ibland haha när han inte kan bestämma sig=) Det ska inhandlas kvällen outfit och även vårskor hur nu detta ska gå till...
Ev. en skinn jacka med, sen vill jag har en ny kamera men det får nog kusin patrik hjälpa mig med=)

Åter till jobb en stund nu..

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Jag hade tänkt på ryggen eller armen !!??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback