Student!

Nu var det längesedan igen=)
Har nog inte hänt så mycket. I måndags fick jag massage.. Var kansk einte så skönt men gjorde en enorm nytta.. Fick frågan om J skulle ta i eller inte. Jo gör det=) Ska efter många skriv tårar så var allt bra.. Hade muskelknutor i princip hela ryggen... NICE!
Tisdagen kändes det som jag hade blåmärke på ryggen men var helt normalt:) ok..:)
Sen tränade jag i tisdags med..

Igår var det student som gällde. Paula var äntligen klar... Hon var så fin! Och har varit så duktig=) KOm på när jag stod där inne på skolan att oj vad längesedan jag gick ut.) haha ÅNGEST!
Sen var det mot svedala för lite partaj=) skumpa och jordgubbar sen underbart god mat!
Sen kommer vi till den jobbiga biten, att när vi ses så alla så saknas alltid någon. Rolf du ska veta att ditt tomrum är stort det är 3 år sedan iår men kommer alltid att vara tomt. Det blev en skål för dig igår och jag vet att du är såå stolt över din dotter. Önskar så att jag ska vakna upp från mardrömmen. Så mitt i detta underbara igår kom några tårar..
Paula du är så grym, du är stark! Det är även dina bröder. Det är jobbigt för alla men att förlora sin pappa tar hårt. Men ni kämpar och börjar hitta tillbaka! Älskar er!
Man kommer på hur enormt viktig familj släkt och vänner är när något sånt här händer. Eller man vet det innan men i ett sånt här läge kommer det verkligen fram.

Idag står träning på schemat ska ändra lite i mitt program och öka på övningarna sen träna med min lilla prinsessa. Tävling på lördag och kan väl inte annat än säga att det känns sådär. Måste bara visa nu att jag kan att VI kan!
Mina krav måste sänkas så att jag inte sätter de för högt och får ett ras..

Nu ska jag jobba lite!


None
Vill ha dig här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback