Helgen..

Närmar sig med stora steg!:) Och den är så välkommen!
Var nere igår och fick mitt träningsprogram justerat. Haha det var ganska kul.. Vi kom fram till att det blivit bättre men att jag e svag i vänster sida.. Sen kom den roliga övningen med att ligga på mage och spänna skinkorna hahah skrattade så jag grät.. Jag kan inte spänna vänster skinka.. Det e helt sjukt.. Vet inte hur länge jag låg på mage med J hand tryckande på rumpan för att hitta musklen haha det gick inte.. Så fick en sjukgymnast övning för att hitta musklen.. Känner sig inte så kass då.. Men var en rolig timme.. :D

Sen var jag och träna en timme med min lilla prinsessa.. Önskar så att hon kan skärpa sig imorgn .. Hade varit en så vinst för mig och mitt självförtroende.. Vet att jag inte ska ha några krav alls men dete så svårt.. e ju tävlingsmänniska.. GAHHHH

Nu ska jag snart äta lunch.. Tänkte bjuda på en bild från förra helgen...

Innan det spårar ur;)



Sjunger visst på denna bild;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback