Snart

Snart var denna dagen över. Haft fullt upp hela dagen vilket gjort att tiden gott snabbt.
Har papper över hela skrivbordet och harinte hittat någon lätt lösning på hur jag ska genomföra mitt projekt här på jobb haha så får nog vara den oreda så länge=)
Var ute och käka på lunchen. Vilket väder. Blev årets första glass med. MUMS

Så skönt med kort dag imorgon slutar vid 13:)
Var även på lunchen nere och bokade mitt första träningspass. Ojojoj.. Nästa onsdag ska det läggas upp ett program.
2 killar ska göra olika tester för att utforma ett program som passar mig. De tyckte det var väldigt intressant efetrsom jag har lite dommningar i ryggslutet pga skadan jag har. Men låter lite farligt med tester men blir säkert bra=)

Så snart kommer den nya Emma träda in=) Finns hopp att jag visar mig i bikini i år=)

Love

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Du verkar vara en stark tjej så det fixar du..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback