Godmorgon!

Efter en sömnlös natt sitter jag åter på jobbet. Tur jag bara jobbar till 12 idag annaars tror jag det blivit tufft.
Sen blir det shopping inför kvällen och när jag väl anländer hem väntar säker syrran med ett glas vin haha
Underbart!

Så ikväll blir det alltså party hos mina föräldrar skall fira mig och mina systrar. Ska bli så kul.. Hela släkten kommer och massa vänner. Ska bli så mysigt när alla samlade.
Finns personer som fortfarnade e saknade på kalas och dylikt. .Kommer aldrig att vara som innan.
Men liver har sin gång och tyvärr inget man kan styra över.
Det är ok när en gammal människa försvinner eller mer ok än när en människa på 40 år typ bara rycks bort.
Allt vänds upp och ner på en dag! MInns fortfarande dagen då beskedet kom. Pappa kom med det och det slog som en bomb. Men ett hopp tändes efter en operation men slogs efter en tid ut..  Helt plötsligt blev det verklighet och allt kom så nära, det som man alltid skjuter ifrån sig och säger att det händer inte oss.. NU gjorde det det!
Men som sagt livet kan man inte styra över. E väl tur att man inte kan se vad som händer imorgon!

Ha en bra dag så länge!
Ta inte livet för givet de du älskar kan försvinna fortare än man anar!

Love!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Usch.. Jag har vart där vwt hur tungt det är..



Sköt om varandra..

Postat av: Emma

mmm Det är ju ett tag sedan men ibland slår det ner som en bomb igen..

2009-04-24 @ 08:53:09
URL: http://emma84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback