Vår!!

Äntligen vår.. så härligt.. suttit ute på lunchen idag mmmmm..
me like..
Nu har jag varit och tränat gick väl sådär.. vill egentligen inte tävla på lördagmen men bara att bita ihopa.)
Känner mig som en nybörjare..

Har fått så jävla ont i ryggen igen...
Kändes som någon stack något iryggen på mig hela lektionen idag.. gahhhhh
Måste ringa och få en tid hos kiropraktikern igen.. knäcka lite..:) jippi..
Får bli nästa vecka..

Imorgon ska jag försöka mig på att löneförhandla med min chef.. ajaj hur ska det gå.
mer ansvar måste betyda mer lön:) eller har jag fel:)?

Börjar 10 imorgn s¨å ska ut och springa på morgonen imorgon tänktej ag och sedan äta en lugn frukost.. Jobabr till 19 både imrogn och på fredag men sen har jag gjort min inarbetning:)

oj vilket menningslöst inlägg.. men ingentvingar er at läsa..

saknar dig ROlf.. e tomt här utan dig.. svår tid nu igen..:(

puss

Kommentarer
Postat av: ida

du är ingen nybörjare, ni är ju hur fina som helst!

2007-03-29 @ 08:04:25
Postat av: popo

emma skärpning och en uppdatering tack!

2007-05-29 @ 23:46:02
Postat av: popo

emma skärpning och en uppdatering tack!

2007-05-29 @ 23:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback