Mycket snö

HEj!

Visst e jag duktig:)
Denna dagen kunde blivit en mardrömms dag men blev inte så tokig ändå:)
Fick pulsa ut till bilen imrose.. men Pappas super bil kör genom allt:) in till jobb lagom glad 7.00....
där finns TVÅ till..... Var fan e alla andra....????? JO insnöade.. men bara att le.. haha det droppade in folk efterhand som de kom ut.. så vid lunch var vi 35 st av 80!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur fan sak denan dagen sluta.. Men vi var klara med allt klockan !7.. kan inte förstå hur det gått till.... men bara att vara glad.. hahah

Sen tog jag en tur med min prinsessa i alla denna jävla snö... fy fan vad jag hatar snö...  men får gilla läget... :)
NU har jag bestä'llt en klänning från ASOS.. hur snygg som helst.. hoppas den kommer innan vi ska ha fest...:)
??


nu ska jag ta ett abd och se om mankan få normal temeratur i tårna:)

CIAO!!!


hon kan
även Tuna kan ibland.. när det inte är snö:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback