JÄVLA SNÖ

Finns inget jag HAtar så mkt som snö.. VAd e det för menning med snö......????? Och blåst samtidigt .. ja gärna..... Hoppas då att det snöar hela natten så att jag itne kommer till jobb imorgon


Nä slut klagat nu..  Har jobbat lång dag i dag så känner mig lite slut.. men bara att bita ihopa lika lång dag imorgon igen:) JIPPI! Tanken var ju att jag skulel träna med min lilla prinsessa imorgon men med detta vädret blir det nog inget.. så då får vi väl ta och busa i denunderbara snön... NOT!!!!

NÄ tänkte att vi skulle planera vår lilla fest.. MIn älskade systrar flyyer ju 18 ocjh det bara måste firas!!!!
Så ja det får bli det vi gör imorgon om det e snö!:)



MIn prinsessa
min prinsessa:)

Ta hand om de du älskar.. kan försvinna imorgon!

Saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback