Ingen mer snö nu...

HEj!
nu e det aktivt:)
Idag har det ite hänt mkt.. haft en fruktansvärd huvudvärk sedanigår eftermiddag så blev inte många timmars sömn.. så fick sova i förmiddags ist.. tills tip började yla.. jippi... Bara att traska upp och ute med hundarna.. med dunkade huvud.. har aldrig varit gladare.. men faktum var att jag fick mindre ont när jag var ute.. så har gått en del idag:) Fick städat rummet med.. men måste bädda rent och det e itne sååååååååååååå kul....:P
Sedan fick jag även ta en stund med min lilla prinsessa.. hon var ganska snäll med tanke på att Billa skulel valla in henne hela tiden så skötte hon sig fint.. Hoppas hone lika snäll imorgn mot sofia och mot mig när jag ska träna på torsdag.. Nu börjar nerverna vakna.. :)
Efter det var det fika och sen har det bara varit soffan...

Snart dax att inta sängen och sätta på film.. och somna in för en lånnnnnnnnnngggggggggg arbetsdag imrogn.. blääääääääääääääääääääääää
Men först måste jag ju bädda rent....:(

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback